Onsdag

Nu jäklar sitter träningsskorna på och ska strax möta upp Frida för 1mils promenad.
Tydligen hade Frida en riktigt bra rutt som bland annat innebär Södra Bergets backe, hoppas att det kommer kännas i rumpa och lår imorgon då är jag nöjd. Imorgon ska jag träffa Malin och träna tillsammans med henne, jag röstar för löpning men vi får se vad vi känner för imorgon.

Sedan på fredag blir det äntligen ridning igen, mamma och jag var på vår första kurs i måndags och det var bland det roligaste jag gjort. Timmen gick i ett svep och jag ville inte riktigt kliva hästen, det ända som kändes tråkigt var att jag fick världens allergichock med utslag över halsen, rinnande näsa och ögon som tårades. Så länge jag var ute och red gick det bra men när jag väl var i stallet så släpptes allting lös, men jag ska fortsätta för det var det roligaste jag gjort på länge.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback