Måndag

Tiden går fort när man har roligt eller?!
Sist jag bloggade var ju när Meya fyllde år och det är ju snart 1 månad sedan, kanske bäst att jag uppdaterar lite nu då?! Har hunnit börja på mitt nya jobb vilket går bra och jag trivs toppen där, har världens mest fantastiskt pojkvän som jag älskar mer och mer för varje dag :) Har hittat en ny grej jag och Daniel ska testa i sommar, ska bara vänta på lönen först förstås ;)

Sedan har världens bästa mamma fyllt år, jag som glömde skriva det här i bloggen.
Den 5 april blev hon 1 år äldre och 1 rynka vackrare min älskade och bästa mamma.♥♥♥♥



Världens sötaste lilla kille Wille har gått och blivit 1 år äldre, vart tusan tar tiden vägen?
Han som vara så lite och blyg har blivit stor kille som är så otroligt söt så man dör.



Sedan har 1 av mina bästa vänner fått barn, en liten flicka som tittade ut i fredags den 8 april.
Längtar så tills jag får träffa lilltjejen.

Vad händer nu då?
Fortsätter jobba och ha det gött bara, ska försöka uppdatera bloggen lite oftare ;)

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback