Lördag

Gick riktigt bra att jobba idag, var ju bara 3 timmar så tiden gick fort.
Tycker dock vissa människor är lite roligt, har man chans att vinna en bil simpelt så ska det ändå klagas. Herregud är det bara en 1 serie, gud vad snikigt. WHAT du har chans att vinna en bil för 350 000kr var glad för det istället. Aja jag hoppas den som vinner blir glad i alla fall.

Efter jobbet for jag och Daniel till Norrporten för 2 rättersmiddag och fotboll.
Det var faktiskt förstagången jag gick på en GIF match, så det var roligt plus att dem vann med 2-1.
Får bli någon gång till i sommar, dock när solen skiner för det var riktigt kallt ett tag.


Nu blir det sommarens favorit, jordgubbar & mjölk.
Till de ska jag och Daniel kika på Forrest Gump som går på 4:an.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback