5 Maj

Fasiken vad less jag blir, det här med arbetsförmedlingen kan man ju bli tokig på.
Igår ringde jag till min handläggare och bad om att förlänga en tid för mig, då sa han att det bara var att ta sig till arbetsförmedligen och prata med med dem som är på plats där så fixar dem det.
Sagt och gjort var jag dit idag, satt i kö jag vet inte hur länge och när jag kommer fram får jag bara till svar att dem inte kan hjälpa mig med det. Utan att det är min handläggare som måste fixa det åt mig.
Goooooood jag blir så tokig, jag som har 100 saker att göra idag, hade inte tid för detta.
Nåväl jag ska ringa min handläggare nu så ordnar väll det till sig, hoppas jag!!!!

Ikväll far jag och Daniel ner till Stockholm, sedan imorgonbitt vid 6 tiden åker vi till Knutstorp.
Daniel har sin första tävligen denna helg, vilket ska bli riktigt pirrigt och spännande.
Som jag skrev förra året NU HÅLLER NI TUMMARNA!

Mitt i all stress har jag även hunnit med en joggingtur, så nu blir det ingen träning fören nästa vecka.
Nu ska jag packa det sista, ringa min handläggare samt åka ner till apokteket och hämta medecin.
I 18år har jag klarat mig från pollen, för 2 år sedan kom det som ett brev på posten. USCH!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback