4 Maj

Igår var jag och fixade naglarna hos Lina och gud vad snyggt det blev.
Tycker det är så fräscht med snygga naglar, jag blev så nöjd tack vännen.
Efter att Lina fixat mina naglar for jag Emelie och Sara ut till Sandra för middag, det blev toast skagen till förrätt, baconlindad fetaost kyckling till varmrätt och hemmagjord hallonglass till efterrätt. Allting smakade så otroligt gott, så hur ska Emelie jag eller Sara kunna slå det? Tack för jättegod middag och sällskap.
Nästa vecka åker Daniel till finland och tävlar så då tänkte vi nog ta en kvällsfika här hemma, kan bli mysigt!


Inte den bästa bilden, men den är fullt duglig!

Strax ska jag bege mig ut till alnö för att baka bröd tillsammans med Emelie, kan nog också bli mysigt.
Gott om inte annat!!!!!!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback