Träning

Har precis kastat in middagen i ugnen så att den ska bli klar tills de att Daniel kommer hem från jobbet.
En riktigt enkel middag som klarar sig helt själv och är suveränt god, potatisbullar och bacon.
Är riktigt hungrig så det ska bli riktigt gott med lite mat i magen, yummie yummie!



Idag ska jag träna tillsammans med Emelie, spinning och core.
Dock ska jag ta det lite lugnt idag då jag känner av en liten förkylning, men efter träningen ska jag svetta ut alla baciller i både solariet och bastun, hehe. Emelie och jag tänkte att vi skulle ha lite måndags lyx.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tränar Daniel också eller slackar han bara runt?? Han måste ju träna lite...

2010-03-10 @ 22:39:04
Postat av: Hanna

Han tränar INGENTING, ring och tjata på han.

Mig lyssnar han inte på :P Han har till och med sagt upp träningskortet :/

Postat av: Daniel

tyst andreas. Tränar när jag vet det blir något. Men lär ju inte bli något ändå ju :<

2010-03-11 @ 11:59:26
Postat av: Andreas

Klart du kommer köra Daniel, ingen fara...

2010-03-12 @ 22:21:06
Postat av: isabellleeee

Hej Hanna! :D har du lust och fixa bloggen min ngt? :) PUSS!

2010-03-12 @ 22:32:16
URL: http://isabellelids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback