Torsdag

Kom precis hem från farmor, har varit där hela förmiddagen och fikat mackor och kaffe.
Vi surrade på en massa som bara vi kan göra, farmor och jag är två personer som är riktigt duktiga på att prata. Så vi fick faktiskt en hel del sagt idag, vi pratade om gamla minnen. Det är alltid lika roligt att höra allt man har haft för sig när man var mindre.

Sedan lovade jag farmor att bjuda hem henne till mig och Daniel en söndag.
Farmor ville så gärna se vårt köksbord, det är nämligen så att hon hade det när hon var liten.
Så efter påsk så ska vi dona till det, måste bara baka lite fikabröd så vi har något gott att bjuda på.

Nu på eftermiddagen ska jag iväg på IKEA med Matlida och Meya.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matlida! ;)

2010-03-26 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback