Söndag

Vad har hänt med mig? Imorse vaknade jag kl 7 och kände mig riktigt pigg men tänkte att jag inte kunde kliva upp så tidigt, så jag bestämde mig för att försöka somna om och efter många försök somnade jag om till kl 9 istället. Vilket också kändes som en mer rimlig tid att kliva upp, Daniel sov självklart vidare så jag vattnade blommorna, diskade ett berg av disk samt skrev klart matlistan. Strax ska vi bege oss ut till IKEA och jag hoppas innerligt att jag hittar två tavellister.


Jimmy tog denna fina bild förra helgen då vi var i Åre!

Men först ska jag fixa lite frukost till min käraste, själv åt jag för ett bra tag sedan.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Dunail

Var u jag som fotade och inte jimmy :<

2010-03-10 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback