Positiv

Igår var jag upp två trapper till brorsan och låna en rödlök och ett recept.
Så nu har jag precis slängt i mig en lunch bestående av tonfiskröra och pasta, yummie yummie!
Enkelt och urgott det behövs bara tonfisk, créme fraiche, rödlök, dijonsenap (eller annan), samt oliver om man gillar det. Släng ihop allt koka pasta och NJUT för tusan! Det gjorde jag!


Bild på Daniel ifrån Åre, har helt glömt att lägga upp dem.
Men jag ska ta tag i det, hmm någon dag antar jag ;)

Träningen gick förövrigt bra, och Sara är så himla positiv till allt och det smittar av sig.
Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men Hanna! Du glömde slänga ned tonfisken i röran! :D

Kramkram från oss ovanför!

Postat av: Hanna

Haha tack, det kändes som om jag saknade något då jag skrev inlägget haha, för enkelt för att komma på ;)

Tack:D

2010-03-04 @ 17:42:35
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback