Måndag

Men hej å hå vilken helg vi har haft, i fredags åkte vi tidigt på morgonen och efter 4 timmar i en väldigt trång bil så var vi framme. Men byggjobbarna var inte riktigt klar så vi åkte bort till Duved till mina föräldrar, fikade och hade det bra en stund innan vi samlade krafterna och åkte tillbaka till stugan och sedan försvann tiden. Vi kämpade oss igenom mängder med flyttkartonger och skruvade en herrans massa möbler. Runt sjutiden på kvällen var vi klar och då dunkade mitt huvud enormt, så det var bara att fixa middag och sedan slänga sig på soffan. Resterande dagar spenderade vi på fjället, hade det helt underbart och bilder kommer så småningom.

Idag ska jag iväg och köra spinning med Sara, ska bli skönt att träna efter en helg med alldels för godmat.
Efter träningen hade jag nog tänkt dona lite härhemma och ikväll är det hockey som jag har längtat.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback