Måndag

Oj nu har det gått en hel del dagar sedan jag sist bloggade, men jag har haft mina anledningar.
Men nu ska jag väll försöka komma igång igen, så att ni får hänga med på vad som händer.
På lördag ska jag och brorsan åter igen inta skolbänken, dock bara för 2 dagar då vi ska ta skoterkort.
Under två dagar så ska vi göra på praktisk och teoretisk utbildning sedan ett prov på de.
Och jag hoppas verkligen att jag klara detta, för i Påsk åker vi upp till Åre och då vill jag kunna köra lite själv istället för att bara sitta bakpå. Men jag har hört att det inte ska vara allt för svårt.

Ikväll blir det hockey, kan bli sista hemmamatchen för denna säsong men det hoppas jag verkligen inte.
Så jag ska hålla tummarna riktigt hårt, och heja på som bara den så får vi se vart det leder.
Nu ska jag nog ta mig en fika!


Emelie & Jag gjorde Smoothie förra veckan!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skoterkortet är hur enkelt som helst. Det kan inte vara många som har misslyckats :) Det klarar du. Kram

2010-03-22 @ 17:41:41
Postat av: Hanna

Okej vilken tur, du får hålla tummarna för mig bara ;) Kramar

Postat av: isabellleeee

dom såg mums ut! :)

2010-04-03 @ 14:39:38
URL: http://isabellelids.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken härlig färg det blev på dem och goda ser de ut att vara! :)

2010-04-16 @ 11:04:17
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback