Lördag, Lycka!!

Hej hopp, nu var det alldeles för länge sedan jag skrev.
Har legat sjuk hela veckan men nu så är jag åter frisk igen vilket känns toppen!

Som meningen lyder så har denna dag varit helt fantastisk.
Först firade vi Meya som på måndag blir hela 2år, helt otroligt vad tiden går fort.
Det blev alldeles för gott fika för min mage och jättemycket presenter åt lillsessan vår.

Efter kalaset så kollade vi självklart på hockeyn, Timrå-Luleå!
Och jag kan väll bara säga såhär att jag är så jävla lycklig just nu, trodde att torsdagens hemmamatch var den sista för den här säsongen, men icke! TIMRÅ gick ju såklart vidare till slutspel, så imorgon ska pappa förlänga våra säsongskort. Medan pappa ordnar det så ska jag, Daniel och Jimmy fara ner till Stockholm över dagen.



Nu ska vi kolla på film.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback