Söndag

Denna helg har gått i ett rasande tempo, känns inte som om jag hunnit med det jag velat.
Nåväl igår satt jag och kollade på bröllopet, och det var bland det finaste jag sett.
Jag vill helst inte missa någonting under dagen, ikväll ska jag se sammandraget.

Idag har farmor varit här på fika, hon tyckte vi hade det så fint.
Det uppskattades att höra vill jag lova, men vist är de lite saker som ska fixas.
Nu när jag har jobb och råd att köpa lite mer så ska jag ta tag i allting under sommaren.
Jag tänkt till och med börja lite smått nu i veckan!

Ikväll kommer äntligen min far & mor hem, jag lovar er att jag saknat dem otroligt mycket.
Mina kära föräldrar som jag annars pratar med varje dag har jag bara fått surra med lite var tredjedag typ. Dem har varit bortrest till Grekland i 2 veckor, men det har dem ju varit värd.
Jag och Daniel ska hämta dem från tåget ikväll, jag antar att dem ser ut som två pepparkakor.

Ne nu ska vi iväg och fixa en massa!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Krama mamma & pappa från mig!

krammosterC

2010-06-20 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback