Midsommarhelgen

Dem flesta har redan hunnit skriva om midsommarhelgen så jag antar att jag är lite seg, nåväl!
Jag kan inte annat än säga att min midsommarhelg var helt underbar, jag skulle inte för allt i värden vilja ändra den på någevis. Den innehöll allt vad en midsommar ska göra, även fast jag saknade min familj emellanåt så njöt jag fullt ut. Knäppe tusentals med bilder som jag så gärna vill visa, men jag kommer bara att visa ett fåtal i och med att Daniels släkt är med på dem flesta och jag vet inte riktigt huruvida dem vill vara med här i bloggen.


Daniels morfars hund Ludde!

Daniels mammas hästar


Bildbevis på att jag också vågade klappa dem söta rackarna


Underbar utsikt vid Daniels släkts stuga


Ett midsommar måste, JORDGUBBAR!


Världens vackraste


Utsikten


Jag i min snygga "pippi tröja" på en båttur






















Daniel hade fiskelycka hela helgen












Hjärtat!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback