7 Juni

Men herregud vilken träningsvärk jag har, den är inte att leka med.
Lina körde hårt med mig igår när vi var iväg och tränade ben, men det är väll så det ska vara?
Förutom träning så har jag haft en riktigt bra helg, Daniel & Robin styrde upp en träff i lördags.
Det blev middag med massor av mat & självklart efterrätt, drinklistan såg riktigt inbjudande ut.
Så jag och Frida beställde varsin, tyvärr smakade dem inte som vi föreställt oss.
Även fast drinkarna inte var något att jubla för att hade vi det riktigt trevligt, massa skratt och surr.
Jag får väll helt enkelt tacka för en jättemysig kväll.

Imorgon tar jag mitt pick & pack och far ner till Uppsala för att hälsa på moster & morbror.
Som jag har längtat, det ska bli så mysigt att få träffa dem.
Allting är packat bara necessären som ska packas ner imorgon bitti.

Nu blir det lugna puckar, mina ben vägrar allt som involverar rörning.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback