12 Juni

Ja då var man hemma igen då eller rättare sagt så kom jag hem igår vid lunchtid.
Mina dagar i Uppsala har varit underbara, jag ville verkligen inte åka hem utan allra helst stanna.
Jag har fått se en massa av Uppsala samt hunnit shoppa lite till både mig och Daniel.
Min Moster & Morbror är dem absolut bästa ♥, gulliga hela tiden och jag har blivit bortskämd i massor.
Det kommer inte gå långtid innan jag åker ner till dem igen, jag saknar er redan!

På måndag börjar jag att jobba, jag ljuger om jag inte säger att jag längtar!
Ska bli skönt att få tjäna lite pengar och för den delen göra lite nytta.
Imorgon kommer Daniel hem, jag längtar efter honom.
Han kör 2 race idag så nu får vi hålla tummarna riktigt hårt.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Tokfia det är ju du som är den bästa!!

Inte alls svårt att skämma bort dig!

Vi saknar dig också!

krammosterC

2010-06-12 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback