1 Juni

Snart når även solen vårbalkong och då tänkte jag bänka mig en stund, tills det att mammsen kommer.
Måste ner på arbetsförmedlingen idag också, alltid är det något strul. Denna gång hade dem slarvat bort mina papper som måste skickas in till försäkringskassan, vist blir man glad när man får sådana beske.
Men om någon vecka börjar jag jobba och tack gode gud då slipper jag alla dessa bekymmer.
Även fast det är bra att dem finns och hjälper till så lyckas de alltid bli något som ska strula.

Kikade in på yr.no och såg att vädret hade förändrats, gaaah jag blir less om det stämmer.
Jag som hade tänkt sola lite såhär innan jag börjar jobba, bli någon nyas brunare hade ju varit gött.
Nåväl vi får väll se hur dagarna bli denna vecka.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback