Torsdag

Då var det en ny dag igen då, tiden rullar på i högt tempo även fast jag inte gör allt förmycket.
Träningsvärken kom som ett brev på posten, huva vad ont jag har i rumpan och bena.
Jag som hade tänkt gå på ett MCpass, men jag tror faktiskt att jag får hoppa över det.
Tror nog att jag ska ta en lång promenad istället, så får jag se hur jag känner mig imorgon istället.

Var hem till
Frida igår och hade det bra tillsammans med henne och Oskar.
Men oj vilken go kille Oskar är, så otroligt söt och charmig så att man smälter.
Och lägenheten är ju så himla fin, köket var dock under renovering men det kommer bli så snyggt.
Ps. Idag håller vi tummarna för Isa, hon skriver sin tenta idag.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback