Onsdag

Från och med idag kör jag igång med träningen igen och jag kör igång med body pump.
Kommer säkerligen ha en grym träningsvärk imorgon, men det kan det vara värt.
Och jag kommer säkerligen bli riktigt besviken då jag inte orkar ta lika mycket vikt som förr.
Men så är det alltid efter ett längre uppehåll, men nu är det slut på det roliga för nu ska det tränas hårt.
Imorgon hade jag också tänk köra ett pass på lunchen, men då får det bli stationsträning.


Mina nya träningsbyxor sitter som handen i hadsken.

Ikväll ska jag äntligen träffa Frida och lill prinsen, ska bli så mysigt.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Isa

Vilka snygga träningsbyxor! Satt ju som ett smäck!

Mysigt att ni ska träffas ikväll :) Pussa och krama dem båda från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback