Bilsportgalan

I lördags var Daniel och jag ner i Örebro på Bilsportgalan.
Det var både trevligt och roligt flera gånger om, god mat också för den delen.
Här nedan följer några bilder från kvällen.

Daniel & Andreas

Andreas & Jag

Daniel

Daniel, Pierre, Andreas & Lennart

Mattias & Felix

Daniel

Peter Johansson (om jag inte minns fel)

Bord nr 9

Servitör

Daniel

Daniel

Daniel

Bilsportgalan

Detta blev en massa bilder, kanske inte dem bästa men något blev det iaf.
Sedan hittade jag några bilder från internet, det är bara att kika neråt.





Det blev ett himla långt inlägg såg jag, men äsch vad spelar det för roll?
Nu ska jag dricka te, köpte nytt igår som jag måste testa.

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback