Hjärtat i Valencia

I morse for Daniel iväg till Valencia för 2 testdagar i Formel 3, hade jag haft några fler semesterdagar att ta ut hade jag gärna gjort de denna vecka. Men så är nu inte fallet jag får va hemma och njuta av kalla dagar och Luciafirande istället.
I fredags var det julfest på jobbet vilket var otroligt roligt, startade med aktion därefter middag som sedan avslutades med flera timmar dans. Behöver jag säga att jag hade otrolig träningsvärk dagen efter?
En helt otroligt rolig kväll, återkommer med en bild på det jag ropade in på aktionen.
På onsdag väntas avdelningsaktivitet efter jobbet, italiensk buffé med tävlingar.
Nu ska jag vänta på att Daniel ska ringa sedan sova.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback