Torsdag

Igår for Daniel till Örebro/Karlskoga för att testköra, nu är han åter på g hem igen.
Medan han roade sig med de så träffade jag Emelie, Sara och Sandra i Saras nya och riktigt mysiga lägenhet. Mitt i stan bor hon och det var så otroligt fint där, jag ville knappt gå hem för jag trivdes så bra. Vi fikade och surrade på en massa och på måndag ska vi hem till Sandra och äta middag, jag längtar jättemycket. Fick en hint om hallon till efterrätt men har ännu inte luskat ut vad det kan vara, men gott blir det nog.



Idag har jag hunnit med att träna tillsammans med Emelie som även sov här i natt så jag slapp sova ensam.
Nu är tvätten i fullgång nere i tvättstugan och snart är det väll dags för middag?!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback