Tisdag

Jag är värdelös på att blogga, men det har hänt alldeles för mycket i mitt liv just nu.
Har liksom bara inte hunnit tagit mig tid att blogga, magen har gjort uppror av all stress och skit.
Men nu känner jag att allting börjar komma omkring, så jag ska väll försöka blogga mer nu.

För tillfälligt sitter jag och väntar på att lunchen ska bli klar, har varit och tränat på förmiddagen.
Dessa två veckor har jag absolut inte hunnit med träningen så det var faktiskt lite tungt idag.
Efter lunchen ska jag iväg till Daniels jobb och lämna hans laddare sedan sätta mig på balkongen.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: frida

Gummsan vad är det du gör på dagarna då? man blir ju nyfiken :d Hoppas magen blir bättre. massor av kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback