Söndag

Borta bra men hemma bäst, det ska bli riktigt skönt att sova i sin egen säng inatt.
Både Karlskoga och Stockholm har varit riktigt bra, det har varit skönt att vara borta ett par dagar.
Denna vecka måste det tvättas, Daniels racing kläder måste vara rena tills på onsdag då han åter igen åker till Karlskoga för en testdag. Imorgon ska jag äntligen träffa underbara mammi och äta lunch, saknar henne så mycket. Tänkte även svänga förbi pappis jobb och krama om honom också, ibland önskar jag att jag bodde hemma så jag kunde träffa dem varenda dag.


Här är Daniels nya bil.

Nu ska jag tvätta bort sminket sedan lägga mig och läsa Män som hatar kvinnor.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: frida

välkommen hem igen :) sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback