Onsdag

Precis hemkommen från ett träningspass, har duschat, fikat och nu sitter jag och tar de lite lugnt.
Tränad med Lina idag också, är så härligt att träna tillsammans med henne.
Hon är som min lilla personliga tränare, grymt duktig tjej då det gäller träning.
Hon peppar och hjälper mig med det jag själv inte har någon aning om, gillart riktigt mycket!

Imorgon kör vi förhoppningsvis spinning och lite mage, låter rätt härligt tycker ja.
Har kommit igång riktigt bra med träningen och nu tycker jag det är mega roligt igen.
Ska dock behöva införskaffa mig ett par träningsbyxor, men än så länge klarar jag mig.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Jag gjorde en ny blogg :-)



http://mrslindatl.blogg.se

2009-09-30 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback