Måndag

Jag tror att jag kommer att skjutsa Daniel till jobbet resten av veckan.
Gick inte alls och la mig då jag kom hem, utan fixade och donade här hemma sedan for jag ner på stan.
Var tvungen att köpa en vattenflaska till kvällens spinningpass, kommer att bli riktigt tungt men även riktigt roligt. Sedan var jag in på Life och köpte något som hette Arctic Root som ska vara riktigt bra mot trötthet. Har proppat i mig en massa vitaminer den senaste tiden men inget har hjälpt, fick detta som tips på Life. Ska äta dem 2 gånger om dagen och jag börjar imorgon, håll tummarna för att zombie tiden är förbi.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tetzie

Nej passa dig för rosenrot! Åt det ett tag jag också, men kroppen blev så förbannat trött fast hjärnan vägrade slappna av vilket resulterade i att jag aldrig kunde sova riktigt utan låg vaken hela nätterna. Men hoppas de fungerar bättre för dig! :)

2009-09-21 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback