En fantastisk dag

Åhej Åhå vilken underbar dag jag har haft, har endast varit Fridas assistent hela dagen lång.
Har varit så roligt att endast vara smakråd, men jag kan ju säga såhär att jag önskar att jag fick vara Frida idag. Att få komma hem med en massa påsar, plocka upp prova och kombinera hela kvällen lång.
En helt ny garderob fick hon med sig, jag är riktigt avis men riktigt glad för din skull.
Avslutade dagen med en latte på väg ner till bilen, tack för en trevlig dag vännen.

Här hemma ska det ordnas lite middag, sedan plocka upp Daniel från jobbet droppa av honom här hemma.
Sedan far jag direkt ner till gymmet och kör spinning i 55 min, jag hoppas jag står ut så länge.
Ikväll är det Idol och jag kommer absolut inte att missa det.



Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback