Torsdag

Promenerade ner till stan idag och körde ett spinningpass vilket verkligen kändes efteråt.
Efter passet var jag äntligen iväg och träffade studievägledaren, innan var jag vilseleden men nu är jag nog dubbelt upp. Jag tycker allting känns så himla svårt, jag vet inte alls vad jag vill och jag får riktigt ont i magen av detta. Vill helst inte hoppa på något som inte känns 100 % rätt, och det värsta är att jag vill börja plugga nu nu nu. Jag vill inte vänta 1 eller 2 år utan jag vill göra det så fort som möjligt, annars kommer jag helt tappa inspirationen.

Hur ska jag göra? Jag får nog studera alla kataloger den närmsta tiden framöver.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tetzie

Börja fundera på vad du vill och vad du vill ha ut av ditt arbete, om du vill sitta på kontor eller vara ute bland människor, självklart måste det vara något du tycker är roligt också (: det kommer falla på plats till slut..

2009-10-09 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback