Tisdag

Härlig dag, strax ska jag promenera ner till stan för att kolla runt lite.
Tänkte se efter om det finns några härliga färger på garn, tänkte nämligen sticka en halsduk.
Eftersom jag bara sitter härhemma så kan jag lika väl gör något vettigt, tänkte hämta min symaskin hemma på Alnö. Har så himla mycket tyg liggandes och en massa härliga mönster, så kan likaväl prova på att sy lite.

Strax ska jag nog svira om, sitter fortfarande i mina myskläder vilket inte är allt för passande att ha på stan. Måste även fixa till lite lunch, vilket nog får bli havregrynsgröt som är lättsamt och gott. Imorse ringde Daniel och förvarnade om att det var glashalt ute, jag hoppas jag håller mig på benen hela vägen ner till stan.

Ikväll ska vi iväg på kalas, blev aldrig av att vi åkte iväg på det i fredags så det blir som sagt ikväll istället.
Ser fram emot en trevlig och mys kväll.....

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback