Lördag

Har precis ätit en god middag här hemma på Alnö, sitter bara och tar de lugnt nu.
Äter en massa choklad med apelsinkrokant, funderar på vad jag ska köpa för filmgodis till ikväll.
Haha äter ju bara godis på lördagar så då måste man passa på att få i sig av alla smaker.

Ska strax säga hejdå till far och mor innan vi beger oss hem till Jimmy.
Vet ännu inte vilken film vi ska se, men om jag får välja så blir det en komedi.

Ne nu ska jag ut och joina min fabulous familj, mysa riktigt mycket innan vi ska åka.
Hockey idag var förövrigt förjävlig mer än så säger jag inte. PUSS!

PS, Daniel och far pratar om lack och rekond, antar att dem inte märkt att jag gått från bordet.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback