Bilprovningen

Ja bilprovningen var ju en riktig upplevelse, tur jag hade Lina med mig säger jag bara.
Allting började med att Lina berättade att sist hon var och besiktade sin bil så hade hon suttit och lyssna på radio medan hon väntade på sin tur. Så när det väl var hennes tur så hade batteriet tagit slut, men inte tänkte jag att detta skulle hända mig inte?! Meeeeeh där fick jag, när det väl var min tur att åka in så startade inte bilen. Snacka om att jag och Lina skrattade, så jag fick skamset gå och be en besiktningsman om hjälp.

Men annars gick ju resten av besiktningen rätt bra, även om handbromsen och bakre bromsarna var lite dåliga. Men inga fler pinsamheter lyckades jag med, så vi hoppas bilen snart är i skick igen.
Nästa gång vet jag exakt hur jag ska göra när jag kommer till besiktningen och jag vet också att jag INTE ska lyssna på radio medan jag väntar på min tur.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mams

vilken dundertabbe.



kramis

mams

2009-10-14 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback