Torsdag

Jäkla skit bil, den bara krånglar hela tiden igår blev jag stående på motorvägen.
Skämdes som bara den, tur Daniel kunde plocka upp mig och skjutsa iväg mig.
Som tur är blir det inte en allt för dyr kostnad så det ska vi nog kunna stå ut med.
Men varför ska det alltid hända vår bil? Gaaaah jag blir riktigt galen.

Sitter och dricker kaffe och äter morot medan jag kollar på något skit på 6:an.
Skulle varit iväg och tränat men det blev icke så, ibland blir jag alldels för lat.
Får försöka ta igen det nästa vecka då jag har lite mer tid över.

Imorgon är det fredag och veckan har susat förbi, "skönt" med lite helg.
Eller iaf att få spendera lite mer tid med Daniel, har inte gjort det specielt mycket denna vecka heller.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback