Tisdag

Jaaaa snacka om att jag är glad, Timrå vann igår och det var så grymt härligt.
Jag verkligen tok skrek igår, nästan så att rösten försvann men ojj vad lycklig man kan bli.
Strax ska jag bänka mig framför tv och kollar på Hem till gården, som jag förövrigt hatade förut.
Men eftersom vi bara har 1,2,4 och 6:an så får jag helt enkelt nöja mig.

Skulle egentligen varit iväg och tränat men försov mig, var så grymt trött måste bero på vädret.
Men imorgon ska jag iväg på lunchen och köra pump, ikväll och resterande kvällar denna vecka så ska jag göra nytta. Känner mig så jädra seg när jag inte tränar, speciellt när jag vet att jag har tid.
Får väll helt enkelt skylla mig själv idag när jag sov över, jaja nog om det träning blir det imorgon.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback