Måndag

Vilken otroligt rolig helg det har varit, fredagen började med tacos och guitar hero.
I lördags var vi iväg och körde gokart, bubblade och bastade, sedan blev det utgång ända till 4 på morgonen. Söndagen spenderade vi i soffan med film, och jag tror nog att alla var lite smått seg.



Men idag är jag åter igen på banan, med 12 timmars sömn så är jag åter mig själv igen.
Har nyligen pratat med Emelie som är på besök i Sverige, hon åker tillbaka till England imorgon.
Saknar dig så enormt mycket men du trivs bra och det är jag glad för.

Strax ska jag iväg och lämna en film, sedan iväg på Arbetsförmedlingen.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vem vann gokarten? Jag hoppas Piere körde tufft mot Felix och Daniel!

2009-11-10 @ 07:28:00
Postat av: Hanna

Daniel vann han menade på att ingen slår honom på hans hemma bana, sedan kom Felix och Jimmy på delad andra, sedan Piere och därefter Martin och självklart kom jag på sista plats ;)

2009-11-10 @ 07:39:50
Postat av: felix

tack för helgen:) hoppas det inte var för besvärligt att städa efter, (jag erbjöd mig faktiskt att hjälpa till!). man tackar också för "dagen efter kitet" som säkert kommer till användning snart. hälsa Dr.Ooze och ta hand om Sundsvall;) hörs/ses //Pheelix

2009-11-11 @ 00:26:14
Postat av: Hanna

Tack själv, det var så roligt att ha er här.

Och städningen gick galant så det var absolut ingen fara, hoppas resan hem gick bra och någorlunda fort. :) Det ska vi absolut göra, så hoppas vi att du snart kommer upp igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback