Lördag

Maaaa snart är det mat, jag är riktigt vrål hungrig. Idag blir det ost och skinkpaj, sedan lite godis till filmen 21. Är helt slut efter denna dag, Timrå vann föresten och jag är inget annat än överlycklig. Har sovit på tok för dåligt dessa två nätter som varit, jag hoppas innerligt att det blir andra bullar denna natt. Eftersom jag ska upp tidigt även imorgon och jag klarar inte av ännu en sömnlös natt.

Tjo och tjim denna dag har verkligen gått i ett rasande tempo, har varit skit roligt idag faktiskt fast det är det ju alltid. Imorgon blir detsamma sedan blir det en snabb middag för att därefter bege oss ut till Juniskär för att se ännu en Johan Falk film. Även fast denna helg har bestått av lite sömn så är jag ändå jätte glad.

Glädje kan besegra det mesta.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback