Helg

Härligt härligt, det är helg och jag får spendera lite tid med Daniel.
Har inte träffats allt för mycket denna vecka, så det är nice att få kramas lite.
Igår när jag kom hem runt nio på kvällen hade Daniel och Jimmy donat och fixat här hemma.
Blev en lite chock som var väldigt positiv, visar detta lite senare.

Nu ska jag äta frukost sedan beger vi oss till Jimmy för att hjälpa honom med lite saker.
Ikväll är det hockey börjar inte fören 18.15, tycker det är lite sent på en lördag men det är bara att gilla läget. Men första ska vi ut till Alnö och trimma Daniels hår, hans hundöron måste bort dem är alldeles för långa.

Awo Daniel har även införskaffat sig världens snyggaste jacka, jag dog lite inombords när han visade den.
Tror lite modesyndrom börjar tina hos Daniel, nu måste bara en snygg mysse och halsduk fixas.
Sedan är Daniel komplett för vintern, dock är det bara jag kvar som måste fixa en jacka.
Kanske ska försöka hinna med att besök någon butik idag och prova lite, håller tummarna för att vi hinner.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ännu en blogg :-)

Kanske funkar bättre nu.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback