Söndag

Är hemma på Alnö nu, Daniel är snart i Karlskoga för att imorgon testköra/träna.
Tycker det är dö tråkigt att vara/sova ensam så jag spenderar hellre tid med mina föräldrar än att vara ensam.
Har hunnit med en massa mys här, så nu är jag helt slut somnar så fort jag slår igen ögonen.

Eftersom vi ännu inte beställt nå Internet hem till lägenheten så kan jag inte heller uppdatera så ofta.
Men jag har knäppt en massa kort på lägenheten, så bilderna hamnar här så fort jag har Internet hemma.

Denna vecka kör jag igång helt med min träning, ska även försöka äta lite nyttigare.
Stryka skräpmat helt samt försöka sänka mitt sockerbehov.
Min hy har blivit sämst så det är lika bra att jag börjar ta hand om mig själv mer.
Jag tror att hyn beror på mina dåliga matvanor, har varit alldeles för mycket skräpmat den senaste månaden,
Men så kan det vara när man inte har en lägenhet i skick för att kunna ordna någon mat.
Nu har jag ingenting längre att skylla på så denna vecka kör jag igång!!!!

 
Nu byter vi ut skräpmat mot....


Detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback