Onsdag

2 dagar kvar sedan är det helg, längtar super mycket till helgen.
Vädret ska ju tydligen bli kanon, så vi får se vad som händer. Men ute ska vi iaf vara.
För tillfälligt ligger jag i soffan och slappar, är riktigt trött nu.
Ikväll har jag nämligen hunnit med att köra 55 min body pump samt 55 min spinning, och självklart ätit en god middag.
Imorgon är det jag som stänger på jobbet, efter det blir det ett pass aerobics sedan hem och mysa.

Nu ska jag nog försöka lägga mig i sängen och läsa lite Twilight!!!!
___________________________________________________________________________________________

Lite Daniel Update.

Om ni inte har St eller mot förmodan missade att läsa sport igår så kika in
här
Ni kan ju även kika in här för att läsa en annan artikel om Daniel
Tycker det är så roligt när han medverkar i media, riktigt stolt.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback