Måndag

Åhh vad härligt, jag är hemma en timme tidigare idag.
Detta pga av att vi från den 1 maj jobbar till 4, sommartid med andra ord.
Fast imorgon får jag allt stå ut till 5 eftersom jag stänger, men det är inte fy skam eftersom jag får plus på schemat.

Sitter och väntar på middag, blir lax med broccoli, avokado och keso.
Kör ju på nyttigt nu och idag till lunch blev det sallad utan dressing, gosh vad ja är duktigt hahaha!!!!
Ikväll hade jag tänkt att spinna sedan köra ett corepass, kommer vara död efter halva spinningpasset.
Men det känns skönt att få komma igång igen, hoppas ni får en lika trevlig kväll som mig.


Sitter och väntar på att detta hjärta ska ringa och berätta hur dagen varit.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Frida

Gott! Du är duktig.. Är det du som tagit bilden? Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback