Lördag

Pjuuuu jag är helt slut, har haft fullt upp hela dagen lång.
Började med att vi for med brorsans och hans familj ut till birsta.
Där blev det en sväng på Bauhaus, Media Mark samt Plantagen.
Hade kunnat gå flera timmar inne på Plantagen men jag fick tjå mig.

Inhandlade blommor, lyktor och krukor. Kan säga att det kändes när det skulle betalas.
Sedan for vi till Alnö för att tvätta Daniels racingdress, stannade på Ö-grillen för lite mat.
Träffade hjärtat mitt där som fixade käk åt oss, gott vare Sara det ska du veta.
Självklart nämnde hon bak och tja det är väll vad jag har gjort mesta dels av denna kväll.

Har hunnit baka:
- Falsk Toscakaka
- Pollykaka
- Ostfrallor
- Linfröbröd

Nu väntar jag på att ostfrallorna ska gräddas klart sedan ska vi ta cyklarna ner och hyra en film tror ja.
Måste bara springa upp till brorsan och få betyg på dem första kakorna jag bakat.
Både bra och dåligt att bo nära varandra.
Jag vill självklart ha betyg på det jag bakat vilket är bra att ha han nära.
Men det dålig är att kakorna tar slut i ett nafs, men det betyder väll bara att baket gillas.

Har knäppt lite bilder som jag hade tänkt lägga här.
Så kika in senare ikväll eller imorgon vettja!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att maten smakade bra! :) Synd att vi inte han prata så mycket, men det tar vi igen på fredag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback