Lördag

Härligt med helg, tog en lite sovis i morse.
Eller tja Daniel ringde mig kl.8 men det var ju sedan tidigare bestämt.
Fick lite information osv, nu pirrar magen som en tok på mig. Vi håller tummarna.
Efter samtalet somnade jag om och klev inte upp fören runt 11snåret, rikigt skönt med sömn.

Nu är ena brorsan här med sin familj, snart kommer nog andra också.
Längtar efter mina små pluttar, vill bara kramas och mysa med dem allihopa.
Idag blir det till att grilla och mysa med hela tjocka familjen, sedan ikväll blir det film.

Gårdags kväll var ljuvlig!!! Träffade Sara, Sandra och Madde, såg på film och pratade gamla minnen.
Sommaren är inbokad med en massa rolig saker, åhhh vad jag längtar best summer ever.

 
Här har ni mig idag.

   

Mammi har fixat frillan på mig idag, tur man har henne.
Sedan fick far agera fotograf, tur man har honom!!!!

Ne nu ska jag dricka upp min Red Bull sedan fortsätta med mitt projekt.
Ni får vet lite mer om det senare då jag kommit lite längre på det.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika snygg som vanligt <3

2009-05-16 @ 17:48:33
Postat av: MosterC

Hej Hanna!

Men å´så fint,duktig mamma och pappa du har!

krammosterC

2009-05-18 @ 07:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback