Daniel Update

Ja då var Daniel på väg igen, nu till Karlskoga (Gelleråsen).
I helgen är det premiär för det svenska mästerskapet, och visst håller vi tummarna?
Imorgon blir det testkörning, på fredag är det tidskörning samt ett race, samt ett sista race på lördag.
Själv åker jag ner på fredag för att kunna titta på alla race.
Datorn och kameran följer givetvis med, så uppdateringar lovar jag att det blir.



Finns väll inte så mycket mer att skriva för tillfälligt.
Men då jag har mer information så meddelar jag det givetvis.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: CB

ABSOLUT,hälsa Daniel LYCKA TILL från oss!!!!

2009-05-21 @ 09:44:52
Postat av: Isa

Vad roligt att du uppdaterar så man får följa hur det går för honom!

Spännande, hälsa lycka till från mig också!



Hoppas allt är bra med dig min sötnos

snart ses vi, jag längtar så mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback