Bilder

Ja bilderna som jag lovade är knäppta men sladden som behövs för att föra över bilderna finns ej.
Eller jo klart den finns men vart den gömmer sig är en annan fråga.
Antar att den ligger kvar hemma på alnö, så jag ska leta där i helgen hade jag tänkt.
Men nu ligger systemkameran på laddning så snart kan jag ju använda mig utav den.

Tycker måndagen känns tråkig, hade önskat att det varit fredag men än är det långt kvar.
På onsdag sticker Daniel till Finland men mer om det senare.
Hade tänkt göra lite Daniel Update, så ni får vet hur det går för han.

Så senare ikväll kommer det Daniel Update, fare enought?


Jag verkligen älskar bildern för Matthew Williams kollektion.

Nu till en helt annan sak:

Denna vecka hade jag tänkt börja gå morgonpromenader.
Har gjort det några gånger förut och det är verkligen härligt.
Så minst 3 gånger i veckan har jag lovat mig själv, så imorgon blir det första dagen.
Har laddat ipoden med massa bra musik som jag ska nynna på.
Nog kommer det kännas mer lockande att ligga kvar i sängen, men det är bara att ta sig i kragen.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback