Torsdag

Goddag mina vänner.

Idag har varit en otroligt seg dag, trodde aldrig den skulle lida mot sitt slut.
Jobbade som vanligt efter det besökte mor och jag birsta, där jag köpte hem 2 kuddar, några handdukar sedan 2 olika té sorter. Rabarber med grädde och mums bums som smakade choklad. OCH självklart den tredje boken av twilight serien Ljudet av ditt hjärta. Läste nämligen ut andra boken idag, så nu ska jag börja med tredje.

Ikväll har jag hunnit med att baka 2 banankakor med frosting och riven choklad på tills imorgon.
Min tid har nämligen blivit förlängd på jobbet så jag må ju bjuppa på något som ett litet tack.
Strax hade jag tänkt krypa ner i sängen och börja på tredje boken samt dricka lite te.


Får se om jag hinner somna innan Daniel kommer hem, han har nämligen varit i Karlskoga idag.
Men antar väll att jag kommer fastna framför boken tills han kommer.


Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback