Söndag

Då var det söndag igen då, usch vad tråkigt att helgerna går så snabbt.
Men jag har i alla fall lyckats gör en hel del denna helg, vilket jag är såååå glad för.
Idag har jag både hunnit städa undan en massa kläder  och lagat en kyckling gryta.
Strax ska vi åka hem till Alnö för att fortsätta måla köksbordet, sedan handla lite flytt kartonger.

Ska se om jag hinner iväg och träna något ikväll, annars kör jag igång imorgon igen.
Tog ett litet uppehåll denna helg, om inte hade jag aldrig hunnit med så pass mycket som jag har hittills.


Kassler och ost pajen från i fredags.
Min sida är självklart den det ligger en massa tomat på.


Kladdkakan med dumle i, ljuvligt god.
(Absolut godast kylskåpskall, lagomt seg)

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback