Onsdag

Hej hopp!!

Vad dålig jag är på att skriva, beror förmodligen på att inget hänt.
I måndags blev det hockey, igår träning samt middag hos Daniels mamma.
Ikväll har jag tillsammans med mamma bakat en massa frukostbröd, nu väntar vi bara på att dem ska gräddas sedan blir det till att mumsa kvällsmacka. Imorgon efter jobbet drar jag direkt in till stan för att fixa ögonbrynen sedan hade jag tänkt träna, både core och pump.

Helgen är ännu inte planerad mer än att vi ska fira lill sessan som fyller 1 år.
Kan verkligen inte förstå att hon blivit 1 år alla redan, känns som om det var igår som vi besökte dem på sjukhuset.
Nåja det är de viktigaste som händer i helgen, förmodligen blir det också lite mer bak.
Daniel suktar så efter biskvier, förra helgens ranson gick åt på en dag.
Sedan ska vi försöka pallra oss iväg på bio, men vi får helt enkelt se vad som händer.



Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Linda, there can be only one!

Hej!



Jag har utmanat dig i min blogg :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback