Måndag

Idag blev det en kort dag på arbetet, på eftermiddagen stack jag iväg och frissade till håret.
Så nu är jag bra mycket blondare än vad jag tidigare var samt är det slitna topparna ett minne blott.
2 ½ timme tog hela kalaset, men gud vad jag njöt.

  

Absolut det bästa som finns är när man får sätta sig i frisör stolen och bara bli ompysslad.
Nåja nu dröjer det nog ett tag tills jag får känna den känslan igen, så nu är det bara att njuta av mitt snygga hår istället.
Som fick blev kall blont med fräscha toppar.
För några år sedan hade jag också kallt blont, och då trivdes jag enormt bra med de.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Isa

Du blev supersnygg i din nya frisyr, inte för att jag är speciellt förvånad ;) saknar dig!

Postat av: Hanna

Tack vännen ;) saknar dig väldigt mycket :)

2009-03-17 @ 06:52:19
URL: http://hannaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGO!!!!!

2009-03-17 @ 12:24:51
Postat av: Ett fäään

Snyggt !Jag skulle vilja se lite mer kläder , du har ju sån bra smak =)

2009-03-17 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback