Lördag

Hejsan!

Nu var det allt några dagar sedan jag skrev, så nu måste jag väll ta och berätta vad som hänt.
Jag och Daniel har tagit vårt pick och pack och flyttat hem till Alnö, vi stod inte ut att bo kvar i "vår" lägenhet.
Och allt detta berodde på vår kära hyresvärd som inte insåg att vi bodde där, usch vad less man kan bli.
Så vi orkade inte med allt skit längre och flyttade hem till mor och far på Alnö, alltså mitt barndomshem.
Inte helt fel för vår smak, men man blir ju väldigt less.
Så om ni tänker hyra i andrahand gör för guds skull inte de, det är värdelöst om man hamnar hos en O-schyst hyresvärd.
Visst vissa kan ju vara toppen, men är dem inte de så kan det bli pest och pina.

Nåja nu är vi bosatt på Alnö igen tills vi får vår nya lägenhet i slutet på Mars.
Kanske tidigare om vi har tur, men det är väll inge vi ska gå och hoppas på.
Strax hade vi tänkt bege oss in till stan och fika, sedan hem och se på hockey.
Kan inte bli en bättre lördag!!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: helly

ååh, kanon!

hoppas bara jag klarar av det :D

det såg väldans gott ut iaf, så jag provar det någon dag.



annars är det finfint, har flyttat till göteborg

där jag bor nu med min sambo:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback