Lördag

Ja då var det lördag då, veckorna rullar på i hög fart men det är inget att klaga på.
Veckan som varit har mesta dels bestått av träning och jobb, inte helt fel med andra ord.
Igår blev det VIP kväll på motormässan, jag blev medbjuden av Daniels jobb.
Riktigt trevlig kväll, världs god buffé, uppvisning och en massa mingel. Lyckades få med mig några gåvor hem.
Dem visar jag vi ett senare tillfälle, idag blev det motormässan med mor och far. Medan vi storsade omkring så jobbade Daniel. Han stod i montern och var riktigt sööööt.

Nu på eftermiddagen har vi varit iväg på birsta, Daniel var tvungen att köpa en keps och själv fick jag med mig ett par solisar och Carolina af Ugglas skiva. Om någon timme ska vi till 7 kryddor och äta middag, ska bli riktigt mys att bara vara tillsammans.

Just ja i veckan läst jag ut Om jag kunde drömma, och självklart såg jag Twilight filmen igår.
Ojjj ojjj absolut bästa boken jag läst och filmen jag sett, helt underbar.



Jag är lycklig!!
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej!

Jag ska också köpa den skivan på torsdag av MIN körfröken som är just Caroline af Ugglas!

krammosterC

2009-03-22 @ 17:53:27
Postat av: Hanna

Det tycker jag den är dö bra :) kan inte sluta lyssna. En riktig goding ;D

Postat av: MosterC

Jomenvisst VI har ju så bra musiksmak:-)

krammosterC

2009-03-22 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback