Onsdag

Ohhh så härligt, äntligen lite lugn och ro.
Fläkten på toan blev nyss tyst vilket är grymt skönt, den är såååå irriterande.
Sitter och käkar lite wookade grönsaker tillsammans med kyckling och kollar bloggar.
Har varit uppe i varv riktigt länge nu så det känns skönt med lite tystna och mat i magen.

Åkte direkt till gymmet efter jobbet och körde 55min spinning, nu är jag helt slut i kroppen.
Därför tänkte jag vila lite från träningen imorgon och istället äta middag med familjen hemma på Alnö.
Daniel drar till Karlskoga för att trixa och dona lite med bilen, sedan tar han flyget hem på kvällen.
Så det blir till att agera taxi imorgon kväll, vilket jag gör mer än gärna.

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback